Au trecut multi ani de cand Danone a aparut pentru prima data pe rafturile magazinelor din tara noastra. Mai exact au trecut 15 ani. Iar astazi Danone sarbatoreste acesti ani plini de provocari de cand se afla pe piata romaneasca.
Cu totii cunoastem produsele Danone, dar nu toata lumea stie ce se ascunde in spatele brandului lor. Iata ca la moment aniversar cei de la Danone si-au facut singuri un cadou: au relansat site-ul danone.ro, cel care face legatura dintre ei si consumatori.
Va invit sa ii vizitati si sa descoperiti brandul care aduce pe mesele noastre acele produse lactate atat de indragite. Eu am intrat astazi pe site si va impartasesc cateva dintre lucrurile care mi-au placut.
In primul rand mi-a placut rubrica “Vino acasa la Danone”, de unde am aflat cum putem vizita fabrica lor din Bucuresti. Daca va tenteaza sa vedeti cum se fabrica produsele lor si vreti sa le aratati celor mici cum se produc iaurturile puteti afla de pe site toate detaliile necesare pentru a stabili cand sa mergeti acolo. Formularul din lateral permite inscrierea usoara pentru un tur al fabricii lor.
Alt lucru care mi-a placut pe site este sectiunea Deschide Danone, unde ii putem contacta direct pe cei din echipa lor. Este simplu: oricine pune o intrebare in aceasta sectiune primeste raspuns de la un membru al echipei in scurt timp.
Sectiunea mea preferata de pe site este insa Danone se implica, unde am gasit proiectele de implicare sociala ale companiei. Pentru mine latura asta de responsabilitate sociala este o datorie pe care orice mare brand ar trebui sa o indeplineasca, iar Danone se pare ca sta bine la capitolul asta. Daca intrati la aceasta rubrica veti vedea in ce proiecte se implica si cum isi propun ei sa aduca o schimbare in bine.

In cautarile mele de pe site am gasit o sectiune interesanta cu performantele Danone in cifre, Iata cateva date care m-au atras:
– 1 din 2 iaurturi vandute in tara noastra este marca Danone
– fabrica proceseaza in fiecare zi cam 200 tone de lapte
– in Bucuresti se produc in fiecare zi peste un milion de pahare de iaurt.

Ar fi totusi doua lucruri pe care le-as schimba daca as fi printre administratorii site-ului lor. Cred ca ar fi util ca produsele companiei sa fie puse mai bine in valoare pe site, sa fie cumva in centrul atentiei si sa fie insotite de o poveste, mai presus de detaliile cum ar fi valorile nutritionale.
Pe de alta parte cred ca ar putea imbunatati felul in care site-ul lor prezinta promotiile in desfasurare. cred ca o trimitere mai directa a vizitatorilor catre o sectiune cu promotii ar aduce mai multi vizitatori pe site si astfel obiectivul lor de a ajunge la cat mai multi consmatori ar fi mai bine atins.

In ansamblu imi place schimbarea de aspect facuta la moment aniversar, aduce un strop de noutate unui brand renumit. Inovativitatea este una dintre calitatile cunoscute ale echipei Danone si ma bucur ca si-au folosit creativitatea si la nivelul mediului online, este un aspect important pentru orice companie.
La final va prezint niste date interesante preluate de pe pagina lor, despre iaurtul pe care il consumam asa de des. La multi ani, Danone!

sursa foto: danone.ro
articol scris in cadrul campaniei Danone & Blogal Initiative

2 thoughts on “La 15 ani de Danone

  • 01/06/2014 at 3:59 am
    Permalink

    Muito bom !

    Reply

Adauga un comentariu

%d bloggers like this: