Scriam in urma cu ceva timp despre primele pregatiri pentru botez si iata ca acum, o luna mai tarziu, va pot povesti cum a fost la eveniment si cum am organizat fiecare aspect. Pentru ca si noi ne-am inspirat de pe cateva bloguri pe parcursul stabilirii detaliilor, sper ca experienta nopastra sa le fie de folos si altor parinti care se pregatesc de primul eveniment important din viata bebelusului.
Dupa ce am stabilit nasii (doi prieteni buni care s-au dovedit a fi nasi minunati) si biserica (un loc unde mergeam de mici si unde preotii ne cunosteau bine) am inceput sa pregatim petrecerea. Am ales ca tema noastra sa fie animalutele, adica girafa, leul, elefantul si maimutica si pornind de la aceasta alegere am croit primul eveniment din viata bebelusului nostru. 🙂
1. Restaurantul
Primul lucru care trebuia stabilit era locatia si am avut ceva emotii pana am gasit restaurantul potrivit. Am ales restaurantul Vanity pentru ca doi prieteni au avut acolo nunta in septembrie, am primit recomandari bune si vizionarea ne-a convins deinitiv. Ei au trei sali de dimensiuni diferite, dupa numarul de invitati. Noi am ales sala de marime medie, pentru ca aveam cam 50 de invitati si ne-a placut ca era la etaj, cu o terasa frumoasa.
Am incheiat contractul, apoi cu o saptamana inainte de eveniment am avut programata degustarea meniului si a tortului. Am luat de la ei si pachetul de decoratiuni pentru sala, pentru ca ne-au placut si era varianta cea mai simpla sa apelam la ei in loc sa cautam o alta firma care sa se ocupe de asa ceva.
Am ales ca sala sa fie decorata cu verde si crem, ni s-au parut  o combinatie potrivita si am vrut sa evitam clasicul albastru. Pe centrul fiecarei mese am avut o decoratiune inalta cu flori albe.
Am fost multumiti de cum a decurs totul, ni s-au respectat cerintele, sala a fost decorata cum ne doream, iar pe parcursul petrecerii personalul localului a fost receptiv la tot ce am cerut.
In incinta restaurantului am inchiriat o camera unde a stat cineva cu bebe, ca sa nu il tinem la petrecere unde era agitatie multa. Totul a decurs bine cu cei de la restaurant, daca ar fi fost vara ar fi fost chiar mai bine pentru ca am fi putut folosi terasa si restaurantul ar fi avut piscina deschisa care da un plus de farmec locatiei.

 

 

2. Fotograful
Dupa ce am solutionat cu rezervarea restaurantului urmatoarea treaba de care ne-am ocupat a fost alegerea fotografului care sa surprinda imagini de la eveniment. La recomandarea mai multor prieteni am ales Punctfoto.ro pe al carui site am vazut multe poze frumoase de la botezuri si de seriozitatea caruia stiam de la prieteni buni care alesesera acelasi fotograf pentru evenimentele lor.
Fotografiile “oficiale” vor sosi abia peste o luna si asteptam cu nerabdare sa le vedem. Vor fi o amintire frumoasa al unui eveniment emotionant, pe care sigur le vom admira cu dragoste peste ani.
3. Dulciurile
Acest subiect era unul important pentru mine, pentru ca sunt o mare iubitoare de dulciuri si multi dintre prietenii nostri sunt la fel de “indragostiti” de tot ce este dulce. Initial am vrut sa comandam un tort mare, din martipan, cu figurine vesele, dar am renuntat la idee pentru ca Tati nu a agreat nici una din variantele propuse de mine. In final am fost fericita ca a fost asa, pentru ca asa a aparut propunerea de a face un candy bar in sala evenimentului.
Dupa multe cautari i-am descoperit pe cei de la Martipan Creativ, iar ulterior mi-am dat seama cat de norocoasa am fost ca i-am gasit. Candy barul facut de doamnele talentate de acolo a fost minunat, a fost atractia petrecerii pentru totii invitatii, mici si mari. Dulciurile au fost delicioase, iar aranjamentul a atras toate privirile. Voi scrie separat despre acest subiect, pentru ca merita sa povestesc mai mult. Pe scurt a fost o alegere inspirata si le sunt foarte recunoscatoare celor de la Martipan Creativ pentru ce au facut pentru noi. Va recomand cu drag sa apelati la ei oricand va doriti un candy bar la un eveniment, puteti fi siguri ca va iesi totul cum va doriti.

 

 

 

(imagini suprinse cu candy barul nostru, preluate de pe pagina de Facebook a celor de la Martipan Creativ)

4. Decoratiunile florale
La locatia unde a avut loc evenimentul decoratiunile le-am luat direct de la restaurant, iar ei s-au ocupat de tot. La biserica vroiam initial sa nu punem decoratiuni, pentru ca am vrut sa mai reducem din cheltuieli, dar ulterior ne-am gandit ca merita ca locul sa arate cat mai frumos si ca investitia ar fi inspirata.
Am avut mare noroc cu nasa, care ne-a ajutat sa facem florile la aceiasi florarie unde comandase ea lumanarea de botez, deci am comandat tot acolo decorul de cristelnita cumparat de nasi si doua aranjamente florale pe care le-am pus pe masa unde slujeau preotii si in fata cristelnitei. Am cumparat doua ghivece albe de la Ikea care aratau bine, iar la florarie au facut aranjamentele chiar in acestea. Vasele au fost alb cu verde si ne-au placut enorm.
Decoratiunile au iesit superb, ne-au placut mult si le-am pastrat apoi pentru la restaurant si pentru acasa la baita de a doua zi ca sa decoram frumos.

 

 

 

5. Marturiile
Pentru alegerea unor maturii am cautat mult timp pe site-uri, incercand sa gasesc ceva deosebit care sa fie pe placul invitatilor. Am vrut sa aiba legatura cu tema noastra, adica animalutele vesele, asa ca atunci cand am ales varianta unor marturii dulci am stiut ce modele vom alege. Am decis sa apelam la Prajiturele, unde un om talentat realizeaza biscuti colorati deliciosi si foarte frumosi. Va las sa admirati cateva modele pe blogul Prajiturele, ca sa va convingeti cat sunt de reusite.
Marturiile noastre au iesit super, au fost admirate de invitati si s-au potrivit de minune cu tot decorul. Am gasit deocamdata doar o imagine suprinsa in graba cu telefonul mobil, doar unul dintre modelele de biscuiti, promit sa revin cu mai multe imagini.

Ar mai fi multe de povestit, deocamdata ma opresc aici, dar sigur voi mai scrie despre diferite lucruri legate de botez, mai ales in speranta ca voi fi o sursa de inspiratie pentru alti parinti care trec prin agitatia organizarii acestui eveniment. Cu rabdare si implicare orice botez va deveni un eveniment minunat de care va veti aminti cu drag mereu.

Tagged on:

3 thoughts on “Cum am organizat botezul

Adauga un comentariu

%d bloggers like this: